Till alla som jag har varit bitch emot idag

Jag vill börja detta inlägg med att be om ursäkt till alla som behöver en ursäkt från mig. Jag har varit otroligt jobbig och ja, ni fick se sidor av mig som jag inte är stolt över. Så förlåt och ni vet att jag tycker om er. Även om ni inte tycker som jag.
Men ja, vi har ju då projektvecka, och den är verkligen kass/äcklig/jobbig/stressig vilket blir ångestframkallande gånger pi. Idag har jag skällt på killar som är idioter, och jag måste säga att jag inte ber om ursäkt till honom, och jag har typ varit allmänt dampig.

Snart är den slut vilket kommer bli underbart skönt, längtar verkligen.. Men nästa vecka är ju jobbig också, två prov och ett seminarium. Men jag ska inte skriva mer om skolan nu, skitjobbigt att läsa antar jag.

men jag ska plugga.
fan jag kan inte komma ifrån skolan. alltid ett jävla tjat på mig. Nu kom jennie favoritlåt på radion. Cuult.
Nej men ja, hejdå.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0