c

Okej, matchen gjorde ont. Jävligt ont. Fick byta hela tiden för jag kunde typ inte springa, va sist upp och sist ner. De gick inte så bra för mig överhuvudtaget, känner mig helt lost som trea i försvar. Plus att de är en ny tjej som spelar mittnia och står som trea med mig i försvar och hon brukade spela tvåa och hon va också lite lost. Så ja, de blev pannkaka helt enkelt.

Imorrn ska vi ju då till Fio och gratta henne eftersom hon fyller år på måndag. jag är lite nervös över presenten hon ska få, den kanske är lite långsökt eller nått.

Men jag tänkte sova snart. Jag sover och sover men jag känner mig alltid trött. Lite irriterade. Men ja, vi ska åka tidigt imorrn så gonatt med er.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0