And so it begins

Just nu försöker jag lugna en galen Jennie som tror att projektveckan kommer gå åt helvete. Alltid lika positiv..
Menää, när är de idol? Trodde de va klockan åtta..? Eller va de sju? Jag ville ju se om Calle går vidare. Så otroligt söt och blyg. Göllish.

Jag har också sammanfattat lite om EU till imorrn. Jag har inte ens sagt vad vi gör hehe. Vi ska då skriva om EU:s framtida statsskick. Typ hur de kommer se up om några år. Vi ska skriva en rapport på max fem sidor i grupper. Jag kom i en sjukt bra grupp om man ser från ena sidan. Men de finns andra sidor också..

MAHA, Idol va klockan åtta. Perfa ju.

/C


Kommentarer
Postat av: Jennie

vadå för andra sidor? du syftar inte möjligtvis på min extrema optimism? :D f'låt. ska skärpish migish.

2009-09-28 @ 20:47:12
URL: http://jeennjenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0