-

Nu har jag pratat med mamma. Vi ska firra svenskan imorrn. Bra att ha mamma.

Just nu känns det som att jag är så stressad att jag är på väg att ge upp. Jag kände att jag va lite törstig och jag kom på att jag inte har druckit nå vatten alls idag. Jag drack lite juice imorse. Jag måste verkligen ta en dag i taget. Men alla stressar upp varandra hela tiden i skolan så jag håller typ på att kvävas. Plus att mina ögon dampar mer än vanligt nu för tiden, svider och spänner hela dagarna.

Jag måste planera lite.
Imorgon: Jag läser UoF läxan som vi har till imorrn på vägen till skolan. På lunchen försöker jag skriva lite svenska. På vägen hem läser jag historia. Åker hem till mamma efter skolan och vi skriver klart svenskan.
Fredag: Till skolan så läser jag igenom all historia och sen har jag prov. Efter skolan så måste jag plugga franska och samhälle, mest franska.
Lördag: Franska och samhälle hela dagen. har ju match men kan läsa till och från matchen som är i stan.
Söndag: Ska till Fio men kan läsa både dit och hem eftersom de tar två timmar att åka. Det blir fortfarande franska och samhälle, men mest franska eftersom det är prov på onsdagen.
Måndag: Läsa franska på vägen till skolan, ha orientering på studietimmen. antagligen beeptest på idrotten vilket kommer faila. Läsa franska på vägen hem och efter skolan.
Tisdag: Bara franska hela jävla dagen, varje ledig sekund.
Onsdag: Prov som kommer gå åt helvete.
Resten av veckan är det bara samhäller som gäller.

Så är det mina vänner. fan va äckligt livet är.
/C


Kommentarer
Postat av: Fio

snuttan! Stressa inte. Maila svenskan så fort du ser det här till mig så läser jag igenom den, kan göra de imorgon.

Sen så om du behöver kan du plugga när du är här också på söndag :)



Och om det känns bättre så har jag också sepemkt att göra och är typ lika stressad :P

2009-09-16 @ 22:37:27
URL: http://arodoif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0