update

Jaaa nu ska jag blogga lite också.
Gårdagen kommer jag typ inte ihåg. Dagens höjdpunkt va när Jennie orkade palla sig ut hit till byn och umgås. Trevlig jänta de där.
Sen bar de av till den stora staden och sova där. Sett filmen Upp idag, sjukt söt. Gillas verkligen.

Ni vet mitt bett/eksem/aidssår som jag har på ryggen? de går inte bort. Och de gör typ ont. Och kliar. vaaad ska jag göra. Mamma vill kleta på alla möjliga sorters krämer men de hjälper ju inte. Gud, kommer jag att dö?
BTW, viktigt att inte glömma. Imorrn ska jag börja med mitt rum. Jag ska också på Mr. Barras förfrågan kirra före och efter bilder. Bara för att jag inte har något liv.

Men nu blir de att fördriva tiden tills jag blir trött. Sen ska jag upp typ 9 imorrn och börja spackla. wääh.
Gonatt.
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0