Tissssdag

Kemiprov, check. De gick åt helvete.

Asså min dröm inatt. jissesamaliagudars va störd. Mamma kommer svimma när hon läser de här. Tamina som är min lillasyster födde barn. I min mammas säng. Och de va bara helt sjukt för de kom en gubbe som skulle vara en typ läkare, men de enda han hade med sig va blöjor. jag menar hallå, han hade ju ingen koll. Men ja, tamina födde barnet och alla va glada. Jag gick in till taminas rum när jag vaknade för att kolla att allt stog rätt till. De gjorde de.

Eheheh. träning idag, inte taggad. Matchen gick ju blä och de senaste träningarna har också gått åt helvete så vi kan ju anta hur de kommer gå idag.
yey..

/C


Kommentarer
Postat av: mamma

Sick - mera behöver jag väl inte säga...

2009-10-07 @ 20:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0