rubrikskit

Jävla fan skit att Nicklas åkte ut.... Finns ju massa andra töntar som skulle kunna åkt ut innan honom. Men nu har jag hittat han band på myspace så jag överlever.

Men jaaaha. Sitter just nu och knaprar lite på några bilar. Inte så gott. Jag är hungrig, ska äta frukost snart. Jag känner mig lite deprimerad för jag hade en as jobbig dröm. Jag skulle ha match och hade glömt mitt matchställ. Plus att jag mötte Marlon som sa att jag borde sälja mina kläder jag hade på mig för de såg förjävligt ut. De sårade mig ganska mkt. Så när jag vaknade va jag lite ledsen..

Men idag är det ett tajt schema mina vänner. Jag och mamma ska åka och kolla på nån soffa som vi antagligen ska köpa. Sen så vill hon till Ikea vilket ja har ångest för redan nu. En lördag på ikea liksom. Har hon självmordstankar? Jag hatar Ikea.
Men ja, sen ska vi förhoppningsvis köpa lite hårfärg till mig också, tänkte bli svarthårig. Vi får se hur de går.
Ikväll blir de att umgås med Eve. Mkt trevligt.
/C

Kommentarer
Postat av: marlon

Va kul att ja finns me i dina drömmar HAHA ;)

2009-10-25 @ 15:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0