Nästa gång stannar jag i sängen

Jag gick upp kvart i sex imorse, troende att det skulle bli en bra dag och jag hade koll. Jag trodde att det skulle bli en bra dag. Jag anade inte misslyckandet som skulle komma.
De va första misstaget. Jag började halv 9 och inte 8 så jag kunde ha sovit en halvtimme till. Skit. Jag skulle lagt mig och somnat om.
Sen så skulle jag hämta min matlåda, precis innan vi skulle åka. Bråttom bråttom, öppna kylen och tjoff så har jag matlagningsgrädde över hela mig. Den visste att de va en sån dag. Jag vet att någon jävel hade planerat de.
Så hej och hå, byt kläder och spring till bilen.

Idrottskläder. Jag har ingen stor och bra väska att ha mina kläder i så de fick bli två väskor = skitjobbigt att bära på.
Franska helvetet. åååååhherrefanvadargjagblir. Hon hade ju skrivit in att jag fick VG+. Jag va asglad. Ni kan inte ens förstå, jag kände att det äntligen skulle gå med franskan. Jag kan faktiskt lite och jag kommer inte få g i slutbetyg.
Franskalektionen kommer. Vi får tillbaka provet för att kolla på de. Jag skojar lite med mina kamrater (som också va chockade över att jag hade fått VG+) att "tänk om hon har sagt fel resultat fel hehe" Åhvafan. Helvete. Där står de: G+. Äckligaste bokstaven i världen. Hon hade skrivit fel. Kärringjävel. Jag skulle ha somnat om.
Sen idrotten gick bra, lungt och kanske lite fail, Jennie vet vad jag pratar om. Men de behöver vi verkligen inte gå in på nu.

Studietimmen efter de. Plugga kemi eftersom de är prov i de imorrn. Jag har tänkt att de är ganska lugnt, att jag kan de mesta. MEN NEJ DE KAN JAG INTE. Fanfanfan, jag kan ingenting. Så jag har dampat och failat på de och nu måste jag stressplugga massor. Och jag tänkte ju springa idag också men jag hinner inte. Jag måste börja springa på morgonen, de här kommer jag ju ingenstans med.

Jävla skitdag.
/C


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ah. Jag vet vad du pratar om. Förfaan, Celle. Skärpning. (Jag failade ju dock ännu mer, men det är vi ju liksom rätt vana vid...)

2009-10-05 @ 17:53:37
URL: http://jeennjenn.blogspot.com
Postat av: C

Jooo men asså när man failar så failar man ju, spelar ingen roll om man gör de varje minut hehe

2009-10-05 @ 18:02:36
URL: http://godhelpus.blogg.se/
Postat av: .m.arlon-

Tyckte du skötte dig utmärkt hela dagen!



Lite fail i omklädningsrummet kanske. Man lär sig av sina misstag.



/m

2009-10-05 @ 19:27:01
URL: http://cosasdebarra.com
Postat av: C

hm, hur vet du vad jag gjorde i omklädningsrummet Mr Barra?



Men tack antar jag.

2009-10-05 @ 19:33:35
URL: http://godhelpus.blogg.se/
Postat av: mamma

älskling, pussar på dig och hoppas det blir bättre imorn!

2009-10-05 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0