Kvälls inlägg..

Då börjar den här Lördagen lida mot sitt slut så jag tänkte berätta om min otroligt (o)intressanta dag, om någon är nyfiken. Dagen började med att mormor och morfar kom, hann i och för sig bra träffa dom en snabbis sen bar det av till nynäs för fotboll. Efter många timmar och mycket regn så var vi i alla fall på väg hem. Hagges-Ösmo spelade 2-2 (herrar) och Nynäs-Ösmo spelade 2-3 (damer). Jag och Sophie (syster) var mycket nöjda med resultatet trotts att vi hade förfrysigt alla våra stackars tår. Efter det bar det iväg till Eve med reacer fart och efter att nästan ha ramlat in i en buske efter att ha fått vattenplaning i en kurva med cykel så var jag äntligen framme. Tittade på film och somnade nästan i hennes säng. Nu är jag hemma och ligger i sängen och bloggar, end of story. 
Godnatt, sovgott! 
♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0