Going crazy

Ni människor suger på att vara sociala. Ni är dåliga på att blogga, dåliga på att messa, dåliga på att underhålla mig. Jag går under av tråkigheter. Jag hade underbart roligt i helgen med alla mina bästaste vänner och nu så är de skit. Jag har inte träffat en levande själ (förutom familjemedlemmar men dom räknas såklart inte) på typ två dagar. Jag vågar inte ens se mig i spegeln längre för jag har bara legat i min säng i två dagar.

Imorse när jag vaknade så hade jag bitmärken på ryggen. Eh vafan? Små typ röda märken. Pappa säger att de är en spindel som har ätit på mig. Ingalill säger att de är typ vägglöss.
Fel fel fel.
De är monstret under sängen. Jag lovar.

Iaf, jag känner mig otroligt översocial. Och då är de så att imorrn när jag kommer till min YO plats, så kommer jag inte sluta prata efter ett tag. Och jag kommer inte säga intressanta, coola, inspirerande saker. NEJ, jag kommer prata om idiotiska saker och dom kommer kolla på mig som om jag vore dum i huvet. Åååh, skjut mig.
De va som när jag skulle åka den otroligt lilla hissen med den otroligt coola snubben i måndags. Vi pratade om att de va max 200kilo gräns i hissen. Han säger, haha jag väger inte 200 kilo iaf! Då börjar jag babbla på om att jag inte ens vet min vikt, jag vill inte veta heller! Han sneglar på mig och han ser att jag ljuger. Han vet vad jag tänker. Han vet att jag ställer mig på vågen 4867345 gånger i veckan. Och jag vet att han vet. Fan asså, jag dog. Det blev en tyst hissresa ner.

Som ni märker så håller jag på att skriva av mig. Jag har sovit sjukt mkt idag och igår så jag är inte trött. Jag ska upp tidigt imorrn också. Men jag kan ju inte sova. Hurskajagkunnasovanärjagtänkersåhärsnabbt? Vad gör jag för att somna. Räkna bakifrån från 100 är ett säkert kort. Men jag är inte ens säker på att de kommer funka. Men jag har en tvist som man kan ta till i svåra situationer. Räkna bakifrån från 100 på franska. Uuh, smart drag.

Okej, om du har kommit ända hit ner och läst allting så vill jag bara säga att de är helt otroligt vad du slösar bort din tid. Varför läser du ens? Ge mig en bra anledning. Kommer du på en så blir jag glad.

Nu ska jag sluta. Jag ska gå och borsta tänderna (måste undvika spegeln..) och lägga mig i sängen. Tänka på vad jag ska ha på mig imorrn och sen börja räkna. 100 på franska..... cent tror jag. Eller? Lisa, franskan går åt helvete.

Gonatt.
/C



Kommentarer
Postat av: lisa

haha vi kommer inte klara oss i frankrike :)

2009-10-21 @ 22:30:35
URL: http://dxter.blogg.se/
Postat av: C

hahahah nej, inte en chans :D

2009-10-22 @ 18:07:29
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0