En vanlig dag i skolan..

Sitter i skolan och väntar på att min svenska lektion ska börja efter det är det en till super lång håltimme. Sen är sista lektionen styrckesträning slutar 4 idag igen. Måste bara berätta vad jag drömde i natt. Det var nämligen så att jag var i Thailand och red på elefanter, dom som ägde elefanterna tycket att jag var en naturbegåvning så dom erbjöd mig jobb där, vilket jag såklart tog. Jag fick ett hus i Thailand och bodde där hela sommaren tillsammans med mina elefanter. Det var en mycket spännande dröm måste jag säga.
  
Försökte mig på en dagens outfit bild,men som ni ser så tappade jag balansen och ramlade.
Nu lektion!
♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0