En bra dag.

GOMORRON.
Jag känner mig taggad. Jag kommer inte ihåg vad jag skrev i förra inlägget men vi har köpt färg. Till mitt rum. Skrev jag de? Skitsamma. De kommer bli cuult.

Idag ska jag hänga med mamma igen, vi ska kolla på en soffa. Och om allt går enligt planerna så kan jag få en soffa till mitt rum. Men ni vet, min otur brukar ju vilja säga sitt. Men vi håller tummarna.
Sen vet jag inte om de blev nått med mina kära klasskamrater ikväll? Bangar ni? Ring mig tack. Om de inte blir nått så hittar jag underhållning på andra sätt.
Menäää, idag har jag på mig mina blåa strumpbyxor. Mamma gillade dom. Hon hade ett par lila. Såklart. Magiskt.

Juste, vi har fått hem en hundvalp!


Jag har inte träffat den lilla korven än men ska åka hem till pappa nån dag och hälsa. Mys.

TTYN
/C


Kommentarer
Postat av: m.arlon

1, du borde ta före-efter pics på ditt rum så kan vi teama sen närja är klar..



2, ficken ful byracka!

2009-10-25 @ 15:35:33
Postat av: C

På första frågan säger jag; ja.

På andra frågan säger jag; har du sett dig själv i spegeln?

2009-10-25 @ 16:54:32
URL: http://godhelpus.blogg.se/
Postat av: m

HAha ;<

2009-10-25 @ 20:24:37
Postat av: jennie

celle, varken 1:an eller 2:an är frågor... hahah. (orka att jag ens kommenterar en sån sak... :D)

2009-10-26 @ 19:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0