Jenniepennie

Ja, Jennie skrev ju ett inlägg om mig igår på min begäran. Blev faktiskt lite förvånad när hon gjorde de. Men två sekunder efter hon hade publicerat så sa hon ju att jag va tvungen att skriva ett om henne. Såklart.

Jennie.
Jennie är som solen på min himmel, vattnet på min jord. HAHHA, avisst serru. Nej men hon är ju då en liten ärta som jag umgås med eftersom hon är en riktigt liten klurifix. Hon är lite annorlunda men ack så rolig. Hon livar upp trista stunder med små latinamoves och hon är ju smart ibland också. Ställer upp och ja ni vet, en trevlig VÄN. Ger utruligt bra råd (och när jag ger samma tillbaka så lyssnar hon inte alls). Men ja, jag gillar henne ju helt enkelt.

Räcker de eller?
/C


Kommentarer
Postat av: Jennie

hahahhahaha... bra jobbat. mycket bra jobbat. jag är stolt och nöjd och glad.

2009-10-14 @ 21:00:44
URL: http://jeennjenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0