Ångest

Det är sent. Men jag börjar ju inte förrän två imorrn så jag behöver inte sova. Hi Hi.
Men imorrn lär ju jag vara där i typ två timmar. Har jag lärt mig nått? NEJ. Ska jag skriva en rapport baserat på de jag har lärt mig? JA.
Hur tycker ni att de går ihop?

Men vad ska jag göra liksom. Jag var ju sjuk två dagar. Och de finns inte så mkt att lära sig. Men jag kanske kan maila henne lite frågor. Eller så får jag hitta på lite själv. Eller fråga pappa och mamma. Eller hitta på lite själv.

Men nu ska jag sova. När jag skulle sova inatt så gick de inge bra. Jag räknade från 100 till 0 på franska (blev ganska imponerad av mina franska räknekunskaper) men jag sova skitdåligt. Drömde mardrömmar, rev upp lakanen, vaknade hela tiden och bara stirrade upp i taket. uuh, hatar att inte kunna sova.

Men ja, sova va de. Nu ska jag säga hejdå till mitt kvällssällskap (påhittat ord.) på msn och sen stänga av dumburken.
Gonatt folket.
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0