291

Jag vet att jag är sämst på att blogga men jag har helt enkel inget roligt att berätta!
Allt är så jäkla tråkigt just nu!!
Idag har jag allafall varit i skolan några timmar sedan träffade jag syster och kusinen i centrum, det var mysigt!
Tänkte också säga att det inte bara snöade i Haninge utan det snöade här också imorse.. Det var inte roligt någonstans!!
Imorgon så har jag bara en lektion och efter den ska jag till nynäs och umgås med syster. Hon har lovat att laga lunch så vi får ju se vart det slutar ;)

Jag måste bara säga att min pappa inte alltid är snäll.
Igår när vi var ute och gick så lånade jag hans mössa och fixade till den så jag inte skulle se helt tokig ut.
När jag känner mig nöjd frågar jag pappa vad han tycker, detta är hans svar;
Mm, men du kan väl gå 10 meter bakom mig?!?
INTE OKEJ!!



Moi, sis och kusin.


E<3

Kommentarer
Postat av: Anna

<3

2009-10-13 @ 18:16:43
URL: http://annadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0