wtf

Asså för i helvete. Jag har egentligen inte tid att blogga nu men jag blir galen.
Min mobil, som är stengammal men bäst, är lite sönder. Jag tappade den precis i golvet som jag brukar göra och allt flyger ut. Batteriet och luckan. Jaha, börjar plocka upp allt men ser inte luckan. Tappade den precis vid sängen så allt flög under där så jag kollar under sängen (vilet jag inte har gjort på ca ett år) och de va ingen vacker syn. Allt som jag inte orkar se åker under sängen. Så jag tar mig fram igenom hund och katthår, dammberg, gamla leksaker, skor, underkläder, vanliga kläder, en hårborste osv, så hittar jag inte luckan. Jag har kollat med ficklampa också och den finns inte! Ingenstans. Varför har någon tagit den? Hur gör jag nu? Min mobil har smärta, jag kan se de. Den vibrerar inte som förut. Jisses.
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0