Vhe

Angående förra inlägget, ni är äckliga.

Jag kom hem för en halvtimme sen, har slängt i mig mat och ska snart iväg till ösmo för en träningsmatch. Sen kommer jag förhoppningsvis tillbaka innan 9 och tittar på älskade greys. Har jag skrivit nått på yo-rapporten än? NEEEEEEEEEEEJ.
Skit.
Jag får göra de imorrn. Och i reklamerna under greys. Blir nog bra. Nu måste jag kirra sportbh, jag förstår inte hur de alltid försvinner? Jag trodde de va på grund av min storasyster men efter hon flyttade så blev de ingen förändrig. De kan ju inte bero på mig liksom.
/C

Kommentarer
Postat av: m.arlon

Hmm.. din lillasyster?

Ja bettar 2 matkuponger på att de är hon!

2009-11-04 @ 20:30:41
Postat av: tobbe ,

betar 2 kupponger på att det är marlon som tar dem när du sover

2009-11-04 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0