Trevlans

JAG ÄR KLAAAAAAAAAAR. Jag vill tacka Jennie för att hon underhöll mig och mamma för att hon svarade på frågor gällande ämnet. Utan er skulle jag inte ha klarat det <3
De blev inte ens långt. Jag hoppas verkligen att de är så att de inte går på betygen som alla säger. Om ni ljuger så dödar jag er.

Nu vidare till mitt rum. Bilderna som visar hur de såg ut innan är superdåliga, och dom ligger på mobilen och jag hittar inte sladden.. Men så här ser de ut nu




Och nu är frågan, vad ska fönsterkarmen vara för färg? Lila eller grå?

/C

Kommentarer
Postat av: JULIA

hahah diggar första bilden när man ser dig i fönstret :D

2009-11-05 @ 20:45:02
URL: http://enjullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

As fint :D



Diggar tjejen som langar feta playboy poosen i fönstret :))

2009-11-05 @ 20:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0