sjukihuvet

Okej, jag klarade inte att gå till skolan idag. Sov ingenting inatt och känner mig utslagen. Sen så va pappa inte så glad över tanken att jag skulle gå till skolan och smitta alla med svinis.
Svinis är något jag inte har. Då har man feber och de har inte jag. Inte hög feber iaf.

Eftersom jag va hemma så har jag missat oändligt med saker i skolan. Religionsskrivning, UoF redovisning, ta hem svenska boken så jag kan göra läxan som är till imorrn osv. Men helt ärligt så tror jag inte att jag går till skolan imorrn. Vi får väl se om jag överlever natten.
Nu ska jag hänga på ansiktsboken som aldrig förr.
/C

Kommentarer
Postat av: julia

jag kan glädja dig med att vi får redovisa UoF grejset nästa vecka! :D ingen hann göra idag.. hehe

2009-11-12 @ 17:39:09
URL: http://enjullan.blogg.se/
Postat av: sanaz

puss!!

krya på dig:)

nu var jag snäll

2009-11-12 @ 19:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0