Just say yes

Bloggabloggablogga.
Jag kommer inte ihåg dagen faktiskt.
Men jag kom preciiiis ut från duschen iaf, har spelat träningsmatch mot Ösmo. De blev typ 30-12 tror jag. Mkt bra.
Imorrn är de onsdag och jääävlar vilken bra dag de ska bli. Franskan kommer dock förstöra allt. Tror vi hade läxa också? Fan de hade vi. Den får göras på bussen imorrn.
Nu kom jag ihåg dagen. Vi hade prov i engelska. De gick inge bra, känns osäkert om jag kan få mvg. Då kommer jag typ böla lite.
Ja, de va typ de jag gjorde idag. Hade prov. Juste, jag åkte hem till Isak och han försökte lära mig matten. Jag tror jag kommer ihåg de, men de är ruggit svårt. Jag fattar inte så mkt, men de är bra att man har Isak.

Men nu ska jag sova, klockan är ju superdupermkt. Vi hörs imorrn gullungar.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0