Wellie

De känns som att klockan är tolv kära läsare. Jag vet inte hur jag ska göra, känner mig utruligt trött. Tre timmars sömn är inte mkt att skryta om. Men de blir väl att chilla lite vid datan och sen däcka.. Imorrn är de match, samling i hallen 1200. Jag ska nog inte spela. Om jag inte mår typ asbra imorrn vilket jag nog inte kommer göra. Vi får se. Jag va ju inte med på förra matchen heller och då spelade dom ju bra så kanske borde hoppa den här matchen också.

HALLÅ! har ju inte sagt hur de gick med glajjerna. Eller har jag? Nej jag tror inte de. Men jag ska få de iaf. När jag läser, alltså hela tiden i skolan typ.... Och tv/dator. Så typ hela tiden känns de som. Hehe. Men jag måste hitta ett par fina, som inte kostar skjortan.

Imorrn ska jag och fio på biltur.

Innan midnattsloppet

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0