Dra åt helvete

Bredvid mig sitter en tönt vid namn Isak. På andra sidan sitter en nörd vid namn Leo. Klockan är halv fem och vi sover inte. Jag vill sova men dom är inte så sugna på den iden.
Jag har varit hos Jennie ikväll också, de va trevligt. Jag har saknat dom.

Eeeeh, Isak spelar superfint på gitarren vilken gör mig tröttare... Leo ritar i min kalender. Jag bloggar och kollar på Skavlan. Han verkar mysig.

Imorrn måste jag skriva min yo rapport....... .. . .. ... .. ... ...  Så äckligt. Men jag såg att de typ inte ska vara inne förrän på fredag? Är de så mina kära klasskamrater? Svar uppskattas. Jag ska ju upp snart igen, tänkte ställa klockan på 10.
Woho, Isak ser taggad ut.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0