Back to basic

Kära töntar.
Första dagen i skolan idag. De gick mkt bra, jag fick vg på mitt matteprov! Helt sjukt underbart, jag är glad. Men (ja de finns ett men) nu har ju jag uppnått mitt mål. Vad kommer efter vg? Joooo, MVG. Jag får en känsla av att jag nu kommer sträva efter ett MVG eftersom, man vill ju alltid vara bäst right? Och nu kommer alla klaga men de är ju så jag tänker. Va bäst, och om du inte är de, bli bäst.

Sitter just nu hemma hos Isak, han lagade precis mat till hans bröder och mig och de va faktiskt gott. Hehe, grabben kan laga mat.
Nu ska jag läsa lite bloggar, om dom är uppdaterade. Jag antar inte eftersom ni är sjukt dåliga på att uppdatera. Underhåll mig!
/C


Kommentarer
Postat av: m.arlon

försöker du skapa någon ny bloggtrend eller?

Dubbelposta dina inlägg o grejer..

2009-11-02 @ 21:08:36
URL: http://cosasdebarra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0