17 dagar kvar till jag och Frugan drar till Thailand!

Japp, bara två veckor och tre dagar kvar tills vi sitter på planet till värmen :)

Idag är jag hemma från skolan för att våran första lektion var inställd, men det fick jag reda på när jag redan satt på bussen. Så jag orkar inte åka tillbaka en gång till sen!
Jag hade iallafall tänkt att jag skulle försöka plugga, dom som känner mig vet att jag sämst på att plugga..
Jag vet liksom inte hur man gör?

Helgen då:
I fredags var jag och några andra söta människor hos Isak och hade sleepover, det är mysigt!
I lördags så kom lite släkt hit. Det var livat ;) Haha, om ni inte spelat spelet "Hur fan visst du det" så borde ni verkligen göra det. Det blev många skratt av det spelet :)




E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0