vill inte se på greys nu..

Först och främst,
Jag fick vg på matten. Grattis till mig. Lite tur ska man väl ha också..


Nu har jag precis kommit hem från musikalen, de va bra men förra årets va bättre! Fick träffa underbara Cia (min förra mentor och extramamma) och hon fällde till och med några tårar. Underbart.
Jag ska nu städa lite i mitt rum för jag åker till mamma imorrn och pappa vill alltid att vi ska kirra våra rum när vi åker. Fråga mig inte varför de ska vara städat när vi inte är där men om vi inte gör de så lär han göra de. Och jag vill inte att han ska städa mitt rum.
Sen när jag är klar så ska jag kolla på greys. jag har spelat in de, tack och lov. Men både Lisa och Mamma skriver nu till mig på msn, "har du gråtit nått?" "haha hur mkt har du bölat?" "jag vet att du grät Celicia, har du några näsdukar kvar?"
JAG HAR INTE SETT DE.
 Vill jag se de?
Antagligen inte..
Om jag överlever,
hörs imorrn
/C

Kommentarer
Postat av: sanaz

du vill inte se det:'/

2009-05-27 @ 22:18:51
URL: http://ssanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0