långt inlägg

Jag är tillbaka.
Jag kom hem igår sent och somnade så nedrans skönt i sängen.. Helgen va najs, vi fick åka första klass i tåget. Mkt bra att han som kör tåget har en dotter i mitt lag hähä.
Lördagen va jävligt solig. Jag tänkte ju att "detta år ska jag inte bränna sönder mig!" Misslyckat. Jag har bränt ansiktet, nacken, bröstet, axlarna och till och med lite på armarna. gosh, skjut mig. Men vi förlorade alla matcher på lördagen, så vi kom sist i våran grupp.
Söndag blev de match vid typ elva mot de lag som kom sist i den andra gruppen. Kommer inte ihåg vad dom hette. Men vi vann iaf. Så vi kom till b-semifinal. Och den torskade vi och sen va de slut! Men de va najs.

På lördagen fick jag åka lite ambulans också. Lillasyster Tamina svimmade och mådde dåligt och en bra storasyster som jag va så tog jag hand om henne. Hon hade inte ätit så mkt så vi fick åka ambulans så att doktorn fick titta på henne med de va ingen fara. Lite läskigt va de iaf.

Allt som allt gick de väl fint.

Idag har vi haft friidrottsdag. Jag har hoppat tresteg, kastat spjut, kastat kula, sprungit 100meter och sen 300meter i stafett.
Fy fan va trött jag är.
De är därför jag inte kommer skriva nå mer, för jag är trött! Ska ju på opera idag också. Mkt trevligt. Skriver kanske sen om jag hinner,
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0