snusk

Fy fan va tungt va de va att springa idag.. den enda anledningen till att jag inte fuskar är att  jag tävlar mot Fio. I en tävling som jag inte ens kan vinna iof, men jag vill inte vara sämst. Hur lyckas hon alltid få mig att göra bra saker?

Dagen har varit normal. Inget speciellt att säga, förutom att en man på tåget som satt på säterna brevid oss. Han kom och satte sig och sen började han dra av sig skorna och slänga upp sina fötter(jag lovar att dom va blöta av svett, han hade svarta strumpor som såg fläckiga ut) på sätet mitt emot honom. Modiga Agnes vågade säga att de va äckligt så han satte på sig skorna igen. hehe.

Jag är så jävla hungrig. Pappa gör köttfärssås. jag kommer äta ihjäl mig lite.
/C

Kommentarer
Postat av: Fio

Du är så jävla duktig!



(Jag höll för övrigt på att börja gråta när jag sprang i måndags och igår var det dödsjobbigt... men det bara att bita ihop antar jag! Sprang utomhus faktiskt!)

2009-05-07 @ 08:22:45
URL: http://arodoif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0