shit

Okej, bloggningen är inte den bästa just nu. De har bara varit lite lamt de senaste dagarna. Igår blev inget som jag ville och jag hamnade tillslut hos en gammal vän vilket va mkt trevligt. De blev väligt sent och jag somnade väl typ fem.
Idag har jag och mamma sågat ner ett träd, oh yes vi kan! Har även kollat på greys reprisen eftersom jag missade den i onsdags. Justeee, Agnes har min kamera... Hoppas hon tar med den imorrn. Hon har ju ingen mobil. Kan skriva på faceb iof.

Jag ska snart ut och springa. Jag har haft ångest hela helgen över att springa men nu ska jag äntligen göra de. De ser ut som att jag ska springa 25 min.. Vet inte riktigt var jag ska springa, jag är hos pappa och här finns de inte riktigt nån slinga att springa på. Jag får väl springa lite överallt. Ner till vattnet, upp till stora vägen, in i skogen, osv. Blir nog bra. Vi får se om jag överlever. Jag tänkte hitta lite musik nu, tröttat på min gamla.

/C

Nu kommer Tamina in och säger att de regnar. Skjut mig.

Kommentarer
Postat av: Fio

Men hallå spring bort till svalsta? Orka springa där det är massa backar :S Fram och tillbaka till svalsta borde ju va nog?

2009-05-25 @ 15:25:15
URL: http://arodoif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0