nedrans Jenniesvennen

ångest dag, behöver nog inte berätta så mkt om första delen.

Men sen så fick vi reda på vems arbete vi ska ha seminarium imorrn i samhälle. De blev Jennies som min grupp ska prata om, vilket totalsuger! Varför i helvete väljer min lärare de bästa arbetet? DE FINNS JU INGENTING ATT KLAGA PÅ!? Vi ska hitta saker som vi kan klaga på. Men de finns ju inget. Så jag kommer faila för han kommer märka att jag inte kan nånting för att Jennie har skrivit ett cpbra arbete.. Tack Jennie.

/C

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahah, driver du eller?? har precis läst igenom mitt och om jag var du hade jag haft en hel del att klaga på ;P

2009-05-13 @ 17:23:24
URL: http://jeennjenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0