Mjaa, de går ganska bra.

En trevlig dag. Hade typ prov, historia och geografi. Inte så intressant alls. Nu måste jag städa mitt rum, har du gjort de än lisa? Sen så blir de träning, men de börjar ju inte förrän halv 9. jag ska tagga.
Juste, Fio leder i tävlingen mellan henne och mig. Den som har sprungit längst på 30 dagar vinner. Just nu har hon sprungit tre kilometer mer än mig. Men hon ligger före i träningsprogrammet så de är kanske inte så konstigt, men på lördag ska jag springa sex kilometer så då kanske jag kan knapa in lite!

Jag fick mvg på engelska nationella. Jag är glad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

neiii det har jag inte, orkar inte! :D

2009-05-07 @ 17:41:43
URL: http://dxter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0