And im off

Eh, jag åker imorrn. Till aranäs. Har jag packat klart?
typ inte.

Men jag har packat mkt iaf. Och nu kom jag på att jag inte har kirrat nån musik så de sitter jag och gör nu. Måttligt roligt.
Packa är nog de jobbigaste som finns. Jag har inte någon uppskattningsförmåga så jag tar alltid med mig för många linnen och för få trosor. Man tror ju att jag ska lära mig eftersom jag har åkt till aranäs i typ fem år i rad. Men nej. De sitter i benmärgen att fortfarande ta med sig för många linnen och för få trosor. What can I say?

Men mamma kör mig till skolan vilket är ett stort plus, tack mamma! De blev två väskor, en med kläder och sånt, och en mindre med täcke kudde och lakan. blir nog bra.

usch jag är stressad.

Jag ska typ sova snart. Firra låtarna. Men jag kanske skriver imorrn i skolan.
hare najs era jävlar
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0