Jag hittade nog rätt iaf,

Alltså jag har tänkt. Nu är de inte så att jag vill smöra för någon eller så, jag vill bara visa min uppskattning.
Jag typ älskar min klass.
Jag kom på de igår när jag skulle sova, att de är så underbart. Jag gillar verkligen tjejerna, dom är verkligen sig själva. Jag känner verkligen att jag kan slappna av när jag är med dom, att jag inte behöver vara nervös eller ha ångest. Så som de är med Eve och Denise, men dom har jag ju känt sen vi va små. De här gänget drog med mig direkt, och de känns bara så rätt.
De jag vill ha sagt är att mitt liv känns så rätt. Och de är på grund av alla gulliga människor jag har runt mig, oavsett om jag har känt dom i ett halvår eller 10 år.
De är bra helt enkelt.

De är bara lite tankar såhär när man fyller år och skit. Men tro inte att jag är blödig! 


/C



(jag är typ världens blödigaste..)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad gölligt hörru! Jag håller med. Vi är allt ett ganska bra gäng vi ;P

2009-03-29 @ 20:56:34
URL: http://jeennjenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0