Trött på allt..

Jag är så jäkla trött på allting just nu. Jag har för mycket i skolan, det vägrar bli vår, mitt huvud dunkar, jag får inte äta något godis eller dricka cola, jag är sur på mig själv för att jag inte har görjat gymma den här veckan som jag sa att jag skulle göra, fotbolls träningarna går skit dåligt och jag vill bara boka resa till i sommar men allt är så dyrt och ingen får följa med. Som om inte det vore nog så måste jag jobba i helgen så ingen sovmorgon för min del. 
Men bara för att mitt liv suger just nu så går ju livet som sagt vidare, i snigel fart känns det som!
Nu måste jag antagligen byta om till fotbolls kläder, annars kommer jag sent till träninge också till råga på allt!



♥/D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0