Tisdagsmorron,

Gomorron

Jag kunde inte skriva igår för min dator låg hos mamma och jag hann inte hem och hämta utan jag åkre direkt till pappa. men jag ska antagligen hämta den idag!
Idag då, jo egentligen så börjar jag inte för än klockan ett. Vi har tre lektioner nnu på morronen som vi inte har någon lärare i vilket då känns ganska meningslöst, men vi har fått massa uppgifter i varje ämne som jag ska göra klart. Bland annat att träna på min grupps uppvisning av en scen ur Hamlet på engelska. Jag är lite otaggad.

Handbolls träning idag också. Inga matcher kvar med antagligen så vi spela aranäs (handbollscup i göteborg) och då blir de att träna till de ist.
Nu ska jag plugga lite på mitt franska prov, ni vet de som jag bara fick g+ på.... Jag ska få komplettera med exakt samma prov. måste få bättre...

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0