Söndag..

Japp då var det Söndag igen, bara fyra härliga veckor kvar till påsklovet. Idag är jag väldigt siten efter gårdagens händelser. Jag var nämligen på lokalfest för två kompisar fyllde 18 år, det var ganska roligt. Mycket dans och trevliga människor var det och några riktigt roliga händelser. Just nu sitter jag och tittar på resor som vanligt, jag är så himla taggad på att åka utomland men det känns som att det bara är jag som är det. Har ialla fall hittat en bra resa som jag ska lägga fram som ett förslag till familjen. Resten av dagen ska jag spendera framför tv eller med skolböckerna. Nu väntar duschen, känner att jag behöver det!


Min man!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0