Såklart de måste skita sig

Nu är jag äntligen hemma! Efter skolan så åkte jag och pappa till Willys och köpte mat till på lördag då jag ska ha en liten kväll med trevligt sällskap. Dock så har jag lyckats vara klantig igen och sagt fel dag till D... Så jävla puckat, jag visste väl att allting gick lite för bra för mig.. Men vi får se om de löser sig.

Bilder från idag;


Agnes utforskar biblioteket i skolan


Jag pluggar historia som en tönt


Jennie försöker göra "tummen upp" men hon är liiite för seg


Sötiga Sanaz :)

/C


Kommentarer
Postat av: Jennie

jag har redan varnat dig, men jag kan upprepa mig:

om du inte tar bort den mögliga bilden på mig kommer jag att söka upp dig när du sover och hypnotisera dig så att det enda du kan säga är "jag underkastar mig mästaren Jennie Ängsås". Ba satt du vet.

2009-03-26 @ 19:44:24
URL: http://jeennjenn.blogspot.com
Postat av: C

Muahahahhahaha. Du får samma svar.



Aldrig.

2009-03-26 @ 20:41:09
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0