Pluggis sisters

Haha, Fio sitter brevid mig och säger att hon är bra hela tiden. Hon hjälper Tamina med hennes arbete och jag tror hon tycker de är roligt. Nu säger hon de igen. "dehär blir jävligt bra Tamina" Självförtroendet ligger på topp ikväll mina damer och herrar. (inte för att jag tror att de är några herrar som läser iofs..)

Ikväll så har jag försökt att plugga lite samhälle. (nu kom ett "fan va bra dehär kommer bli" igen från systerFio) Jag försöker förstå konflikten mellan Georgien och Ryssland och jag tror faktiskt att jag börjar förstår. Men dedära staterna som vill bli självständiga, deras namn är typ omöjliga att uttala. ( "asså jag är fett stolt", ännu en kommentar från soffan brevid")Jag säger landet S ist för Sydossetien som de tydligen heter. De gäller att inte komplicera de för sig själv.

Nu ska jag fan sätta på tv:n. Tingeling tingeling come on baby shake that thing

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0