mnaaah

Hey Geeks,

Sitter i klassrummet, har precis ätit lunch. De blev mkt god kyckliggryta. Fast josephine hade tacos med sig, såg sjukt gott ut....
Men iaf, nu är jag mätt. Undra vad nästa lektion är....... Juste idrott. Jobbigt värre.
Sen då, jo jag ska typ hem. Drar till mamma direkt och sen till träningen. De menas med att jag inte kommer kunna blogga eftersom jag har tagit hem datan till pappa. Men ni överlever, finns de ens några som fortfarande läser?

Hehe, juste. Fio messade mig och sa att jag skulle hjälpa henne med matten. Jag trodde först att hon typ inte kunde göra sitt jobb för att hon inte kunde nån matte, men kom på sen att hon ska ta högskoleprovet. Men jag menar, jag hjälpa henne? De är så orealistiskt i min hjärna. Fio vet typ allt och jag typ inget. De ska bli spännande med andra ord.

Nu ska Josephine gå med mig till cafeterian och hämta mitt lock till min matlåda som jag så smart glömde!

Tjingesling
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0