mh

oh well, jag sitter också och kollat på The Hills. bah, dumma människor alltså. Klarar inte av Spencer precis som E.. Inte Heidi heller för den delen. gillar inte så många, typ Whitney och Lauren. usch vad jag pratar strunt.

Anyway, de blir tacos till middag, fan va gott. Har inte ätit de på superlänge så de blir bra.
Match imorrn mina vänner. Jag vill verkligen inte. Sure att de är med damerna med de är inte precis som att jag kommer ba swish bli bäst. Nej, otaggad är de rätta ordet just nu. Men vi tar de imorrn ist.


om jag ändå fick åka bräda på snön igen..

men nu typ dör min dator, skriver sen.

/C

p.s, så får jag träffa E ikväll, trevlans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0