Livet suger

Mjaaaa, jag sitter i skolan. Jag har inte skrivit nånting på länge eftersom min dator är sönder. Hårdisken. Alla mina bilder är typ borta. Jag hatar mig själv. Jag skrev ett mess till pappa och sa att hårdisken va sönder och då fick jag tillbaka:
Ok. Det var de jag trodde. Man skall alltid bränna sina viktigaste bilder och annat på CD. Jag skall påminna dig framöver. Pappa sparar sina viktiga filer varje dag. kram

Då kom jag på att pappa är en bessevisser. Han måste ha varit en såndär jobbig elev som jag hatar som alltid kan allt och alltid gör allt rätt. Usch, tur att jag inte är de.

Men nu borde jag göra franskan men Lisa har dåligt inflytande på mig så jag gör den inte. damn.

/C

Kommentarer
Postat av: lisa

haha vadå dåligt inflytande :(

We'll do it imorgon :D

2009-03-04 @ 16:43:58
URL: http://dxter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0