I'll be back soon!

oh yes min dator är klar. Jag ska till mamma och hämta den imorrn antar jag. Mkt bra. Men mange har inte lyckats firra fram mina bilder än.. Men han ska tydligen kolla påden gamla hårddisken. han är snäll han!

Men aja. Sitter hos pappa just nu och jag precis kollat på wipeout. jävligt konstiga människor som ställer upp på nått sånt. men de va underhållande iaf.
Juste, bowligen igår. Norge vann mot Sverige! oooooh yeah! Fast de verkar som att jag förlorade mot Elin = 8 kronor back denna månad. Men men, jag får slå vad om nått annat och vinna tillbaka dom. maha

Men jag ska fortsätta kolla på beck nu och sen blire att sova skönt. Skola imorrn då, inte taggad. hatar samhällsprovet som kommer snart, måste stanna och plugga imorrn efter skolan tror jag.
Gonatt,

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0