I skolan tidigare än vanligt..

Mja, sitter i skolan och tänkte plugga franska men jag hamnade här ist. Jag börjar inte för än typ nio. De är ju inga människor här men de är väl ganska bra de.
De är hemskt väder ute idag, men bra som jag är så fick jag åka med mamma till skolan eftersom hon skulle in till stan.

Idag då, inget intressant antar jag. Jag ska ha idrott som jag inte gillar så mkt just nu, vi gymmar. De är inte de roligaste jag vet och de är därför jag är så osäker med att sluta på handbollen för då måste jag börja gymma ist. Och jag har ju ingen självdisiplin what so ever. Men vi får se helt enkelt.

Nej nu ska jag gå och lära mig "partitiv artikel"...

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0