Fasiken va pluggis jag är............

eh jaha. Sitter då här hemma igen. träningen va ok, vi va äntligen några som sprang innan och jag va helt slut efter. kändes bra för en gångs skull.

well, jag fryser. Pappa är ju i norge igen och har inte tagit in någon ved och vi är för lata för att göra de. Så vi fryser ist.
Imorrn är de samhällsprov och jag är nervös. Iofs så är de bara 50 mins prov men ändå, de är på EU. Och EU är typ stort och komplicerat som fan. Men de som är sjukt är att jag inte alls har pluggat så mkt på g uppgifterna som på de högre målen. Jag kom på de att jag har varit så stressad över essäfrågorna så jag har totalt glömt att plugga in typ alla som är med och när dom kom med. Men jag orkar inte plugga mer, jag orkar inte tänka på de heller. Ska bara duscha, äta och sova. i den ordningen.
Jag va hemma hos mamma en snabbis och sa "lär mig allt du vet om EU!" Svar;
"Jag är norsk, och är inte med i EU och vi gillar inte EU, så jag kan ingenting."
Bah,

Och med dom visdomsorden så lämnar jag er för ikväll! Sov gott,

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0