att vara eller att icke vara. Svaret är att vara tror jag.

Kära vänner, jag har precis kollat på världens bästa greysavsnitt. Okej, en av dom bästa iaf. Jag grät typ var femte minut, är helt slut. oooh, de rimmar......

På tal om rimma så måste jag läsa klart min hamletbok som vi läser i skolan. ack och ve, ty dig jag icke vill läsa! Ja, de händer att jag tänker lite så när jag har läst på väg till skolan. En aning jobbigt..



men nu har jag tänkt klart för idag. känner mig optimistisk inför natten, kommer sova gott som katten! heheh
Gonatt kära landsmän
/C


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag kan ju säga att du inte va den enda som grät :') ;) <3

2009-03-19 @ 19:29:38
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0