Sunday Morning




Nu kommer det bli lite mer inlägg i bloggen för nu är Denise och Eve hemma! Skönt att de kommer bli som vanligt och inte lika ensamt.

Jag vaknade imorse av att en tjej från jobbet ringde och frågade om jag kunde jobba på fredag. Yääääs de kan jag blev svaret. 11 till 5. Kom och hälsa på.
Jag har drömt så äckligt inatt att jag inte ens vill berätta allt. Jag har dödat en människa. Sköt honom sju gånger för att han aldrig dog. Men han skulle dö för att dom va udda antal i deras stam. De va en stam från afrika som va på våran baksida av nån anledning som jag inte kommer ihåg. Sen har mamma grävt i hans hjärna. De va ingen bra dröm, jag grät.

Jag vet inte vad som händer idag. Jag har fått några mess från Sanaz men nu svarar hon inte tillbaka. Hon kanske är lite arg för den där drömmen hon hade om att jag blev arg på henne.. Well, jag får skicka ett förlåtmess isåfall.

Nu, frukost
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0