Nanana Tisdag..

God kväll gott folk, idag är det Tisdag och jag har arbetat hela dagen. Det var första dagen efter min långa semester (två veckor) nu är tanken att jag ska jobba heltid resten av sommaren. Dagen började fint ialla fall med en härlig utskällning i typ 10 min av en kund som var irriterad på äpplena. Hm, vilka i-lands problem vissa har asså. Nu har jag ialla fall precis duschat efter att ha varit ute och sprungit idag igen, varje dag sa jag ju och jag har ialla fall hållt det i två dagar. Nu ska jag äta jordgubbar och titta klart på "Svensson Svensson" filmen som jag började se igår. Imorgon är jag ledig vilket betyder att jag och brudarna åker till Grindsjön.



God natt! ♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0