Midsommar snart.

Nu har jag slösat bort några timmar på att kolla på Matrix. De är slut nu. Så jag ska typ sova. De är midsommar imorrn, jag trodde de va idag imorse. Men när jag kom till mamma och upptäckte att ingen va hemma så tänkte jag att jag har tagit lite fel på tiden. Bra att man har koll.

Juste, jag ska till jobbet på måndag. De är tydligen så att jag ska få ett nytt schema med mer pass = mer pengar. SKITBRA!
Men ja, sova nu. Imorrn kommer syster och svåger m.fl. Spännande.
Godnatt kids
/C

Whaaait a minute, ska man inte lägga sju olika blommor under kudden så att man drömmer om mannen man ska gifta sig med? Är de inatt? Jag får kolla vad vi har för blommor i huset.


Kommentarer
Postat av: Sanaz

tönt

2009-06-19 @ 19:38:18
URL: http://ssanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0