hemma igen..

Som ni nog har förstått så är jag och Eve hemma igen, i tråkiga jävla Sverige. Den här veckan i Kroatien har verkligen fått mig att innse hur mycket jag hatar Sverige, världens tråkigaste land. Redan när jag satt på flyget hem så längtade jag tillbaka, Sverige är verkligen inte rätt land för mig. Veckan i Kroatien har varit underbar med väldigt mycket sol och bad och en del andra "äventyr"
Nu börjar redan uppladdningen inför Peace and Love med MÖTLEY CRÜE!! En hel vecka till med min älskling. Kommer bli super skoj.

Nu kommer några bilder bla en jäkligt dålig bild på min nya tatto. Se och njut!











BTW: Missa inte matchen ikväll mellan Brasilien och Italien kl 20.00 vilket match!
♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0