En hjälpande hand till en rik fan!

Jag blev väckt idag igen av en tjej på jobbet som gav mig ett till pass. Jag började med 12 pass ursprungligen och nu har jag plötsligt 20! pengarpengarpengar...

Men de suger faktiskt att jag inte kan åka till Norge.. Jag börjar få lite ångest över de. Jag vill bara vara där och faktiskt umgås med min familj. Men istället får jag vara hemma och försöka umgås med mina vänner. Men jag jobbar ju ganska mkt, även helger. Vi får se hur de blir.
Nu har jag solat lite, tänkte sola lite till. Ska kolla vad vi har för mat också, mamma pratade om nån god kycklingsallad.. Sen klockan tio i två åker jag med bussen till mitt arbete. Maha.

Juste, jag ska passa hunden hos min far imorrn, nån som vill göra mig sällskap? Om de är fint väder så tänkte jag gå ner till bryggan och ligga där. Jag vet att ni vill. Kom igen. Messa mig nu och säga att du är på. Annars kommer jag bli ensam och gråta.

Nu måste jag underhålla min storasyster på msn, hon sitter på jobbet och har otroligt tråkigt tydligen.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0