Back to basic..

Nu är jag och Eve tillbaka efter Peace and Love. Vi kom egentligen hem igår men då had ejag inte tid eller ork att blogga. Vi hade det super roligt och tittade på många bra band och väldigt konstigt folk. Men nu är jag tillbaka til verkligheten vilket känns lite sisådär, dagen har jag ialla fall tillbringat sovandes på en luftmadrass i mina grannas pool. Härligt! Har även ätit glass och jordgubbar i solen. Om en stund kommer pappa hem med räkor och aioli till mig som jag ska äta till middag ute i solen. Familjen ska nämligen åka och äta middag vid vattnet med hundarna men jag orkar inte följa med. Senare ikväll när det har blivit lite svalare ska jag ut och springa en sväng tror jag. Imorgon är det arbete så det blir till att gå och lägga sig lite tidigare.



♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0